17 maart 2020

Aangepaste werkwijze

Vragen?

Heb je vragen? Je kunt contact opnemen met een van onze medewerkers

Uiteraard volgen wij de overheidsadviezen m.b.t. het voorkomen van de verspreiding van het corona virus. Dat heeft tot gevolg dat wij onze dienstverlening tijdelijk op andere manieren vorm geven.  

Intake, begeleiding en andere contacten tussen onze kandidaten en hun vaste contactpersoon vinden plaats op de afgesproken tijd, echter ‘op afstand’, dus via telefoon, smartphone of pc.  

Door deze aanpassing in onze werkwijze garanderen wij continuïteit in onze dienstverlening.  

 Zodra er wijzigingen komen zullen wij u daarvan via de website en onze social mediakanalen op de hoogte stellen. 

 Heeft u vragen, neem dan contact met uw contactpersoon of via ons telefoonnummer 088-0305624.

vorig artikel
volgend artikel

meer nieuws van Fourstar

De regio’s en teams van FourstaR

De teams van FourstaR zitten verspreid over heel Nederland. Benieuwd waar wij allemaal zitten?

De unieke werkwijze van FourstaR

FourstaR is gespecialiseerd in begeleiding en biedt maatwerk tijdens ieder traject. Lees hier meer!

Nieuwsgierig
geworden?

FourstaR levert maatwerk en kan indien nodig diverse diensten inzetten om uw werknemers of verzekerde succesvol te begeleiden. Nieuwsgierig?

“We zien re-integratie als ‘werken met mensen door mensen’. Omdat we geloven dat er een plek is op de arbeidsmarkt voor iedereen in Nederland. Dat is onze drijfveer.”

Serena Praet - Directeur FourstaR

Fourstar werkt trots samen met: